Esperit del Nadal a Nou Barris

cartell esperit de nadal 2014

Enguany l’Associació de Pessebristes de Ciutat Vella és l’encarregada d’organitzar l’arribada del Nadal a Barcelona. De la mà del Comissionat de Participació Ciutadana i Associacionisme de l’Ajuntament de Barcelona i amb el suport del Districte de Nou Barris el poper 29 de novembre l’Esperit del Nadal tornarà a  aparèixer a Barcelona i ho farà als carrers de Nou Barris, començant així un seguit d’actes que ompliran de Nadal els carrers de la nostra ciutat.

L’Esperit del Nadal va ser una iniciativa de l’Associació de Pessebristes de Ciutat Vella, que s’ha materialitzat a partir d’un projecte realitzat per l’actual president, l’ Abel Plana,  amb el suport d’altres membres de l’entitat. Va ser presentat als barcelonins el 30 de novembre de 2012 i l’any 2013 s’integren 4 personatges nous que són les quatre estacions de l’any. Aquell any l’Esperit del Nadal i tot el seu seguici agafa embranzida per convertir-se en un element festiu imprescindible del Nadal, i enguany, l’Ajuntament de Barcelona, concretament el Comissionat de Participació Ciutadana i Associacionisme  junt amb la nostra entitat potencien totes les vessants de l’Esperit del Nadal i el seu  seguici per fer-lo arribar a tota la ciutat.

A Nou Barris tindrà lloc l’acte principal de Benvinguda del Nadal a Barcelona amb el següent programa:

29 de Novembre de 2014

17.00h.  Tallers del Nadal a la Seu del districte i cantada de nadales.

18.00h. Inici del cercavila de benvinguda del Nadal a Barcelona des de la Plaça Llucmajor (cercavila Pl.Llucmajor, Pg. Verdum, Pi i Molist fins a la Seu del Districte).

18.20h. Rebuda de l’Esperit del Nadal al districte de Nou Barris i dansa del Nadal amb l’Esbart l’Espiga d’Or.  Encesa dels llums de Nadal de la Plaça.

18.30h Inici del conte de l’Esperit del Nadal i posada en escena a l’interior del Pati de la Seu.

18.45h. Pregó del Nadal de Barcelona, l’Esperit del Nadal ens dirigeix unes paraules, a continuació concert de Nadal a càrrec de la Cobla Sant Jordi – Ciutat de Barcelona. L’esbart que farà dels 12 mesos de l’any serà l’Esbart l’Espiga d’Or. Acompanyament musical Ministrils de Vilafranca.

Des de la Fundació Procat recolzem aquest gran acte festiu de la ciutat i agraïm a l’associació de Pessebristes de Ciutat Vella  que hagin tingut la iniciativa de fer-ho a Nou Barris.

Les obres avancen a bon ritme

Les obres del nou edifici es reprenen passades les vacances d’estiu i avancen dins del ritme p... [+]

Reforma de la seu de “els Propis”

Reforma de la seu de “els Propis” El passat 25 de novembre es va fer l’acte de present... [+]