APLECAT 2015

Aplecat 2015

Amb la voluntat d’impulsar la cultura popular d’arrel tradicional catalana, els organitzadors de l’Aplecat ompliran un any més la plaça Major de Nou Barris amb sardanes, gegants, havaneres, balls folklòrics, concerts, focs, etc.

Nou Barris es convertirà durant un cap de setmana, en lloc de trobada conjunt de les entitats vinculades al districte que promocionen activament la cultura catalana, com són, Fundació Procat, Centre cultural “Els Propis”, Societat coral l’Ideal d’en Clavé, Agrupació sardanista de les Roquetes i Colla gegantera de Nou Barris, alhora organitzadores de l’esdeveniment i que en aquesta edició compten amb la col·laboració del Grup de foc de Nou Barris i amb la participació d’entitats d’arreu Catalunya.

Així, dissabte 25 i diumenge 26 d’abril se celebrarà l’Aplecat 2015, la mostra de cultura popular catalana de Nou Barris que enguany comptarà amb les següents actuacions:

Dissabte 25

11.30 h. Esbart folklòric d’Horta

12.30 h. Societat Coral l’Ideal d’en Clavé

13 h. Banda Simfònica de Roquetes-Nou Barris

18.30 h. Concert de tarda amb la Cobla-Orquestra La Nova de Blanes

20.30 h. Espectacle del Grup de Foc de Nou Barris

22 h. Ball de nit amb la Cobla-Orquestra La Nova de Blanes

Diumenge 26

10.30 h. Cercavila de cultura Popular des de la marquesina de Via Júlia fins a la Seu del Districte

12 h. Ballada de sardanes amb la cobla Ciutat de Girona

18.30 h. Havaneres i rom cremat amb el Grup Mar i Vent