La Fundació

Des de que vàrem crear la Fundació Procat l’any 1996 hem intentat desenvolupar una gran activitat en pro de la cultura catalana a Nou Barris, i és molt important destacar que hem esdevingut un gran centre de difusió de la cultura popular i tradicional al nostre Districte.

Actualment allotgem a la nostra seu a diferents entitats del Districte per tal de que desenvolupin les seves activitats i concretament aquestes són el Centre Cultural Els Propis, l’Agrupació Sardanista de l’Ideal d’en Clavé de les Roquetes, la Banda Simfònica de Nou Barris, la Societat Coral l’Ideal d’en Clavé, a l’associació Escacs Nou Barris, la Colla Gegantera de Nou Barris, i Veu Pròpia, a més de cedir els nostres espais a qualsevol entitat o associació del Districte que ens ho demani per tal de realitzar les seves activitats habituals. No hi ha cap altre centre al Districte que sigui un pols d’atracció tan gran de la cultura popular i tradicional catalana.

Durant els nostres anys d’existència hem pogut assumir tota aquesta activitat d’altres entitats amb la seva pròpia autonomia, donat que hem cregut que calia mantenir el nostre esperit fundacional en pro de la catalanitat.

La nostra manera de pensar ha fet que haguem acabat donant un paraigües a multitud d’entitats que no disposaven d’espais a Nou Barris on desenvolupar les seves activitats, cobrint d’aquesta manera la falta d’espais que les administracions no havien pogut cobrir.

Rafael-Delgado-i-Cruz-President Edgar-Collado-i-Pujol-Vicepresident-i-tresorer  ssss Josep-Gascon-i-Castillo-Vocal Francisco-Delgado-i-Cruz-Vocal

Rafael Delgado

President.