Entitats

Actualment allotgem a la nostra seu a diferents entitats del Districte per tal de que desenvolupin les seves activitats i concretament aquestes són el Centre Cultural Els Propis, l’Agrupació Sardanista de l’Ideal d’en Clavé de les Roquetes, la Banda Simfònica de Nou Barris, la Societat Coral l’Ideal d’en Clavé, a l’associació Escacs Nou Barris,  la Colla Gegantera de Nou Barris, i Veu Pròpia,  a més de cedir els nostres espais a qualsevol entitat o associació del Districte que ens ho demani per tal de realitzar les seves activitats habituals. No hi ha cap altre centre al Districte que sigui un pols d’atracció tan gran de la cultura popular i tradicional catalana.

elspropis sardana coral esc gegants veu