Que fem

La nostra Fundació treballa per a que es garanteixi l’activitat de la mateixa i de retruc s’asseguri la continuïtat de la resta d’entitats a casa nostra i que a Nou Barris es pugui continuar fent difusió de la cultura catalana com s’ha fet en els darrers anys.

La nostra activitat es concreta en:

•  Promoure la cultura catalana en totes les seves vessants. Acollint a diferents entitats de cultura popular, participant en les seves activitats.
  • Organització de la Diada Nacional de Catalunya a Nou Barris i concerts de música catalana a l’estiu i en motiu de les festes nadalenques.
  •  Obrir la seu social a totes les entitats de Nou Barris que tinguin com a objectiu la defensa de la cultura i la llengua catalanes
  • Promoció de les tradicions catalanes d’arrel tradicional.

Torre-baro