Concert d’Estiu 2014

Concert Estiu 2014

El proper diumenge dia 15 de juny tindrà lloc el nostre tradicional Concert d’Estiu que, com cada any, organitzem amb el Centre Cultural Els Propis. Aquest any tornarem a comptar amb la Coral Canticorum de la Guineueta acompanyats del Cor Argentum i el Cor Eirené que ens oferiran un concert amb el següent programa:

Rèquiem de G Faure

Cantique de J Racine

Vita Nostra de E Morricone

Al·leluia de Händel

Us esperem a tots a partir de les 18.30h a l’Esglèsia de Sant Sebastia (c/ Viladrosa 96) per gaudir d’un concert que ens serveix per acomiadar la temporada d’activitats abans de l’estiu.

Actualitat

Les obres avancen a bon ritme

Les obres del nou edifici es reprenen passades les vacances d’estiu i avancen dins del ritme p... [+]

Reforma de la seu de “els Propis”